juve ser starkare ut om man tittar på lagupställningarna
angående fulham så är backlinjen och forward ordinarie och innermittfältet är ganska nytt om det blir den uppställningen, zamora blir nog inte nogot stort hot, men det trodde man om bendtner igår oxå så man vet aldrig...
De farliga i en sådan match är att Fulham spelar jävligt hårt. Det sista som Juve behöver just nu är fler skador. Annars spelar Fulham rätt taktiskt men den sidan borde Juve klara av..
Ser fram mot en bra match med mycket rörelse och fantasi i spelet, känns som en "mind VS mussels match eller Carbonara VS Fish n´chips..;o)
och det skall väl vi slå !!
Forza
Alltså ja ha registrerat mig och en massa men får man inte upp något, står att ja har fel password eller användarnamn, kan de vara så att man ej kan köpa matchen ännu på den hemsidan som angivits eller har någon av er redan köpt matchen?
QUOTE: Alltså ja ha registrerat mig och en massa men får man inte upp något, står att ja har fel password eller användarnamn, kan de vara så att man ej kan köpa matchen ännu på den hemsidan som angivits eller har någon av er redan köpt matchen?
Jag gjorde samma sak : )
Du kan/ska inte logga in på UEFA's sida. Gå till matchen och logga in där. Då kommer du in till payment sidan. Funkar finfint.